5. lokakuuta 2011

Edes yksi vapaa

Kerrankin meni yksi vapaa niin, että oltiin T:n kanssa yhtäaikaa kotona. Muuten tässä on jääny yhteinen aika vähiin, välillä tuntuu että liikakin vähiin.
Lähdettiin sitten lauantaina mökille ajelemaan heti kun töistä vaan pääsin. 
Neiti oli onnessaan kun sai taas pitkästä aikaa nähä setäänsä ja "pikkumummoa" ja ukkia. T:n vanhemmat kun asuu etelässä niin ei usein nähä. Ja se tunne kun saa tytön lopulta nukkumaan, ja pääsee kahdestaan oman rakkaan kanssa ranta saunaan rentoutumaan kaikessa hiljaisuudessa, niin sitä ei voi sanoin kuvailla.

Pitää tosissaan rueta ottamaan enemmän yhteistä aikaa T:n kanssa ja toisinaan ehken jopa kahestaankin. Meillä kun on N: nyt sen 1,5 vuotta niin me ollaan raskittu antaa neiti yö hoitoon jopa 3 kertaa :) Nyt ainakin opittiin se, et pitää ottaa KAHDENkeskistä aikaa ehken enemmänkin kun kerran puolessa vuodessa.
Saatiin puhuttua sen kahden tunnin aikana mitä oltiin kahdestaan saunassa, paljon asioita mitkä on molempia vaivannu. Suurin mielenpäällä oleva asia on toinen vauva. molemmat sitä paljon halutaan ja nyt vasta tajuttiin et kuinka paljon. Tapellahan mekin osataan ja yllättävän paljon. Ja silloin tulee sanottua paljon kaikkea mitä ei tarkota, mutta onneksi muru on oppinu sen et minä olen äkkipikainen ja TODELLA nopeasti hermostuva. Muutta näiden riitojen jälkeen saadaan ainakin kaikki asiat puhuttua läpi ja kunnolla.

Mutta niin. 

Mielessä pyörii tällä hetkellä pääasiassa loma, vauva, remontti ja sisustaminen. 
Vaikka pääasiassa pitäs vaan miettiä töitä, töitä, töitä ja omaa pikku perhettä.

Loppuun vielä viikonlopun kuvakooste:

Mamma toooosi virkeenä aamusta heti :)
















Tuli vähän leikittyä kameralla siinä matkan varrella kun matka mökille kestää kuitenkin sen 2-2,5 tuntia.













2 kommenttia:

  1. mä oon myös tosi nopeesti hermostuva, sit mä oon vielä aika huono riitelijä tai että sit kun mä suutun niin mä en oikeesti mieti yhtään kuinka pahoja asioita sanon.. mutta meilläkin mies kyllä onneks jo tottunu siihen että riidan aikana ei kauheesti kannata noteerata mun heittämiin ilkeyksiin.

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania kuvia ja mahtavia maisemia!!

    Ihanaa, että saitte puhuttua. Se on harmi,kun arki on niin kiireistä, ettei ehdi edes viettää toisen kanssa aikaa tai oikeasti jutella.. :( Ja kyllä mekin ollaan molemmat tajuttu kuin paljon sitä toista lasta halutaan molemmat.

    Voih... kunpa oltais pian taas molemmat raskaana! Ois kyllä ihan huippua oottaa taas yhtä aikaa! :')

    ps. Anna ja Esme, meille kyllä osaa räjähtää kans molemmat , mutta meillä se on kyllä mies joka ne ikävimmät lausahdukset laukoo. :( Ja mä taas en voi olla noteeramatta vaan rääkyä vollotan.

    VastaaPoista